sábado, 11 de octubre de 2008

De relax...el premi esperat!

Els dies passen i ràpid! gairebé ja fa una setmana que vaig deixar d'entrenar al completo...
Al acabar el triBCN el mister em va dir els últims entrenaments lights de la temporada, però les meves poques ganes, els mocs, la tos... i sobretot l'afonia (durant un dia sense poder dir ni una sola paraula!); els nervis pel canvi de carrera, els nous horaris... Tornada a la feina, tornar a treballar amb els peques, etc etc. Anar amunt i avall arreglant coses pendents... es va decidir donar-li un punt i final de cop! i si si... estic fent bondat DE LA BUENA DE LA BUENA! La veritat, pensava q no aguantaria sense poder fer alguna cosa, però es que ni en un sol dia se m'ha passat pel cap sortir per anar a fer una miquirriiiiiiiiiiiiiiilllaaaaaaaaa d'aigua, d bici o de córrer... RES D RES! no estic ni ansiosa ni histèrica per tornar a la moguda (no m'esperava pas aquesta reacció...) però el dia q em noti q em pesa el cul, q se m'infla la panxa... o q no m'entren els pantalons! ja veuràs tu! com comencem a córrer abans q les veus del més allà de les terres de Valls em digui els entrenaments... si Quim! això va per tu!



Mai havia desitjat tant arribar als dies del ple relax... però bé, espero q així, havent-nos desfogat fent altres coses, tenint més temps per veure a tots aquells amics q costa veure durant l'any, sortir de fiestuuuuurrriii però de la grossa amb tots ells...; començar a organitzar-me bé la temporada per poder entrenar, estudiar i treballar sense acabar rebentada del tot... Aclarir idees; començar a veure quines curses i crossos podria fer a partir de novembre... i sobretot, decidir-me per quin club poder fer equip de cros... (Sabadell...Montornès... ploms...)



Així que, s'anirà intentant aprofitar el temps al màxim fins tornar altre cop amb el joc!



FOTOS:
1-De Xampús amb els compis de pis per Reus
2-Sopar de monitors del SAF autònoma per Bcn
3-Amb els monitors del P.M Guiera de Cerdanyola a Sarda

6 comentarios:

Núria dijo...

Benvinguda en el nou món Blogger i aprofita per descansar ara que la temporada és molt llarga! :)

Cuida't!

Lali Vidal dijo...

si q es llarga si... crec q això se'm passarà volant!

Kevin "lotioplanxa" dijo...

quina enveja, jo també em moro de ganes d'acabar la temporada, només em queda una setmanetaaaaa
Disfruta bé d'aquests dies de relax, sense la pressió dels entrenaments i competicions, i poc a poc tornar-hi sense presses, que la temporada 2009 serà llarga

Gabri dijo...

Enhorabona pel blog!!!! A mi de tant descansar ja no m´entren els pantalons....

rogero dijo...

carai quin estres!! benu benu, aprofita fort aquests dies doncs!!

Miky90tri dijo...

wapaa!!

ara mentero que tens flog!!
despres cuan entri al meu ja et posare el link per al teu! :P

un petO!!

Competiciones (imágenes)

Competiciones (imágenes)
C.España triatlón Ferrol '08

Prueva Nacional de triatlón. Teruel '08

Liga de clubes 1a división. Gijón '08 (Fem)

Liga de clubes 1a división. Gijón '08 (Masc)

C.España Duatlón. Lugo '08

La mejor triatleta

La mejor triatleta
Eva Ledesma