miércoles, 3 de marzo de 2010

La tornada als entrenos...

Finalment puc dir que sóc lliure! Ja fa un mes que vaig acabar les pràctiques i els examens... i ja fa un més, que he començat a entrenar de debò! M'ocupaven tot el dia afegint-hi la feina amb els "peques"... i ja no podia aguantar més :S... Us puc dir que porto acumulada 0% de càrrega... estic ben descarregada, això us ho ben asseguro! ni pupes, ni mal aqui ni mal allà... però vull entrenar! :) Així que, ara toca afegir càrrega a poc a poc, per poder, almenys, aguantar al classificatori per al campionat d'espanya de duatló a Castellote (Teruel)...

El que em fa més por és la bici... en tot l'hivern l'he tocada 8 vegades, i ben contades! ara, cada vegada que hi surto... arribo tota tota tota com un tomàquet, molt ofegada! però espero que això passi ràpid i pugui, almenys, fer alguns dels duatlons que queden i poder estar a punt per als trias!

El que em preocupa ara, es poder aguantar i acabar sense morir-me, el duatló d'aquest dissabte... però res, res... ja està aqui i, sense donar el màxim perquè no tinc forces, hi vaig!

Ja explicaré! si puc...

2 comentarios:

USK.T&M dijo...

Lali, de mica en mica s'omple la pica i ja veuràs que si aconsegueixes una mica de constància les coses tornaràn a anar com abans.
A tope i a veure si coincidim algn dia.
I ja he vist que no et vas morir del tot a Teruel,jeje.
Caioo
USKAR

Salva dijo...

Muy buen blog LaLi!!!! Se nota que ere profe.... ejem

Un saludo de otro TRI
SALVA

Competiciones (imágenes)

Competiciones (imágenes)
C.España triatlón Ferrol '08

Prueva Nacional de triatlón. Teruel '08

Liga de clubes 1a división. Gijón '08 (Fem)

Liga de clubes 1a división. Gijón '08 (Masc)

C.España Duatlón. Lugo '08

La mejor triatleta

La mejor triatleta
Eva Ledesma